İngilizce dil seviyeleri


İngilizce dil seviyeleri nelerdir? 


9
Very Advanced
İngilizceyi akıcı bir şekilde konuşur ve anlarım.
C2
8
Advanced
İyi konuşur ve anlarım fakat bazen alışık olmadığım durumlar ve kelimeler karşısında sıkıntı yaşıyorum.
C2
7
Pre-advanced
İyi konuşur ve anlarım fakat hala arada sırada hatalar yapıyorum ve kendimi ifade etmekte zorlanıyorum.
C1
6
Upper Intermediate
İyi konuşur ve anlarım fakat hala bazı hatalar yapıyorum ve kendimi ifade etmekte zorlanıyorum.
B2
5
Intermediate
Oldukça iyi konuşur ve anlarım. Basit zamanları kullanabilirim fakat karmaşık cümle ve kelimelerde sıkıntı yaşıyorum.
B1
4
Low Intermediate
Basit cümleler kurabilirim. Kelime konusunda sıkıntım var fakat bir diyaloğun ana temasını anlayabilirim.
B1
3
Pre-Intermediate
Basitçe iletişim kurabilir, zor olsa da alışık olduğum konular hakkında konuşabilirim
A2
2
Elementary
İngilizce birkaç şey söyleyip anlayabilirim.
A1/2
1
Beginner
Hiç İngilizce bilmiyorum.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ingilizce kitap okumak

İngilizce ne kadar sürede öğrenilir?

Multilingual veya polyglot olmak